ميوزك لافرز - MuSiC Non StOp
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ميوزك لافرز - MuSiC Non StOp

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

يوميات فراشات و تماسيح هايدى نت

كاتب الموضوعرسالة
MR.MUSIC
Admin
Admin
MR.MUSIC

ذكر
الجدي عدد الرسائل : 349
https://musiclovers.yoo7.com : https://musiclovers.yoo7.com
العمل/الترفيه : مدير المنتدى
المزاج : رومنسى
الأوسمه : يوميات فراشات و تماسيح هايدى نت W4
اعلام الدول : يوميات فراشات و تماسيح هايدى نت 513443293

يوميات فراشات و تماسيح هايدى نت Empty
مُساهمةموضوع: يوميات فراشات و تماسيح هايدى نت   يوميات فراشات و تماسيح هايدى نت I_icon_minitimeالجمعة سبتمبر 25, 2009 7:02 am

يوميات فراشات و تماسيح هايدى نت 3686881051228406014

ازيكم يا احلى اخوات فى العالم وحشتونى مووووووووووووووووووت بصوا بقى انا قررت اكتب يوميات الفراشات والتماسيح يعنى من وحى التهييسيوميات فراشات و تماسيح هايدى نت Shiny01 وهتبقى حلقات وكده وانتم ابطالها يعنى وانا هستمر طبعا لو عجبكم لكن لو مش عجبكم انا هقف طبعا مش هكمليوميات فراشات و تماسيح هايدى نت No

ونبدأ الحلقة الاولى
يوميات فراشات و تماسيح هايدى نت 500X361

المشهد رقم(1)

المكان: كافيه من الكافيهات اللى مغرقة ايجيبت

الابطال: محمود ميدو هيرو ياسر اسامه التلاوى

هيرو: انا سمعت طرطشة كلام كده ان الفراشات ناويين يظبطونا

ميدو: طرطشة ايه الله يقرفك مش تنقى كلامك ياض

محمود : مش موضوعنا ده دلوقتى يا ميدو سيبه يكمل

هيرو:بس هو زى ما بقولكم كده هنعمل ايه بقى

محمود:يا مان سيبك ايه رأيك بس فى التيشرت اللى انا لابسه ده بــ 300 جنيه جبته امبارح من سيتى ستارز

هيرو
:شوف احنا في ايه وهو في ايه بقولكم يا جدعان انا مش مستريح ومش مطمن
للبتاعة اللى اسمها نور دى حاسس انها بتنظم لمؤامرة كبيرة ومتفقة هى
والفراشات والبت توتا دى كمان مش سهلة خالص
يوميات فراشات و تماسيح هايدى نت Sad_1

محمود :ههههههههههههههههههههه نور حرام عليك هى متشردة صحيح بس غلبانة يعنى يوميات فراشات و تماسيح هايدى نت Msn-wink

هيرو:
غلبانة مين يا ريس دى سوهنة يبان عليها كده بس هى مش كده خالص انا بقول
نبدأ نعقد مؤتمرات من بكره ونتسحر بيهم قبل ما يفطروا هما بينا

محمود: خلاص انا دايس معاكم اهو نتسلى شويةيوميات فراشات و تماسيح هايدى نت Msn-wink

هيرو: وانت يا ميدو ساكت يعنى ولا السكوت علامة الرضايوميات فراشات و تماسيح هايدى نت Shiny01

ميدو: لا يا معلم السكوت علامة التنفيض بعدين ايه توتا دى قطة هتقولها هش هتجرى

هيرو: طيب ونور

ميدو: نور دى ايه اللى يتخاف منها دى بت خفيفة محدش ياخد على كلامها

اسامه : ليه هى وزنها اد ايه

ميدو : حد يرد على عم الذكى

ياسر : انا سمعت انها بتلعب رفع اثقال وزن الريشة

اسامه : اهاااااااااااااا قولوا كدهيوميات فراشات و تماسيح هايدى نت Icon30

ميدو: اصحاب العقول فى راااااااااااااااااااااااااااحةيوميات فراشات و تماسيح هايدى نت Icon28

محمود: ههههههههههههههههههههههههههههههههههه ايه يا مان انت وهو واكلين فول ولا ايه على الاستمورنينج خفيفة يعنى خفيفةيوميات فراشات و تماسيح هايدى نت Icon30

هيرو: لا بجد انا قلبى مش مستريح وانتم واخدين الحكاية بهزار ............معايا ولا ايه يا ياسر؟؟

ياسر: انا شايف ان الشاعر كان معاه حق لما قال الدنيا خربانة والفيوم خربانةيوميات فراشات و تماسيح هايدى نت Sad_1

ميدو(قرب حواجبه اوى من بعض وظهر عليه علامات الاهتمام وقال بكل جدية): وانا بأيد رأى الشاعر

يوميات فراشات و تماسيح هايدى نت F107

المشهد رقم (2)

المكان:جنينة من الجناين اللى مغرقة ايجيبت بردو

الابطال: نونا نور هدير زوزة توتا كنزى ميمى

نور:انتم تبعا عارفين ان احنا النهارده متجمعين عشان نتفق على استراتيجيتنا فى حربنا على التماسيح الفترة الجايةيوميات فراشات و تماسيح هايدى نت Icon30

نونا :خصوصا بعد ما اتأكدنا من نيتهم السودة فى انهم يخلوا السايت للرجال فقطيوميات فراشات و تماسيح هايدى نت Icon28

زوزة : واحنا جاهزين يا كابيرة اللى هتقوللى عليه هيتنفذ وعلى رأى الاستاذة سعاد حسنى كانى مانى ايه دى الدنيا ربيع

نور: طيب سمعونى ارائكم بقى هنعمل ايهيوميات فراشات و تماسيح هايدى نت Shiny01

ميمى: انا بقول نحبسهم فى اوضة الفيران ونسيب الفيران تقرقضهميوميات فراشات و تماسيح هايدى نت Nosweat

توتا : تقرقض مين ده احنا هنفتح عليهم هنلاقيهم واكلين الفيران وبيقولولنا عايزين قماااااااااااااااااااااانيوميات فراشات و تماسيح هايدى نت Clap

كنزى:ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

نونا : حد عنده اقتراح تانى

هدير: انا بقول المسامح كريم ونسيبهم بقى حرام عليا كده خلينا احنا احسن منهميوميات فراشات و تماسيح هايدى نت Shiny01

نور: ونبى ما وقت جناحاتك ولا وقت شغل الملايكة دول خالص يا دودو يا بت ارفعى معدل الشيطنة اللى عندك شوية

هدير: حاضريوميات فراشات و تماسيح هايدى نت Sad_1

نور: امووووووووووت انا فى الحاضر وفى اللى بيقولها

نونا : بصوا يا جماعة خلونى انا قاعدة فى الاحتياطى انا فرحى قرب ومش عايزة اى اصابات

زوزة: طبعا يا عروستنا متخافيش انا هسد مكانكيوميات فراشات و تماسيح هايدى نت Msn-wink

نور: نعم نعم ده ايه الدلع ده بت يا نونا الشغل حاجة والجواز حاجة خامسة خالص

توتا: ايوه الجواز هو المستقبليوميات فراشات و تماسيح هايدى نت Nosweat

ميمى: الهابى فيوتشريوميات فراشات و تماسيح هايدى نت Blushing

كنزى: يا سلااااااااااااااااااااااااااااااميوميات فراشات و تماسيح هايدى نت Blushing

نور: الله الله الله الله يوميات فراشات و تماسيح هايدى نت Icon28
ما تفوقى يا بت انتى وهى سيبكم من احلام البنات التافهة دى وركزوا معايا
انا هدى تصريح لنونا وبس وده تبعا لكونها برايد ولانها رئيسة الفراشات لكن
واحدة منكم تنطق بحرف بالمقص وهقصلها جناحتها وتبقى فراشة مع ايقاف التنفيذ

نونا: ميرسى يا نور يا حوبى انا عا رفة انك ميخلصكيش اتجوز بعاهة مستديمة محدش عارف بعد الحرب دى هيجرالنا ايه

نور: متخافيش احنا الفراشات يا بت

كنزى ( بصت للارض وبتتكلم فى سرها): ما هى دى المصبيةيوميات فراشات و تماسيح هايدى نت No

نور(كشرت جامد وراحت باصة ناحية كنزى وقايلة بزعيق): بتقولى حاجة يا كنزىيوميات فراشات و تماسيح هايدى نت Icon28

كنزى : لالالالالالالالا ده انا حرانة بسيوميات فراشات و تماسيح هايدى نت Nosweat

نور: طيب طيبيوميات فراشات و تماسيح هايدى نت Schmoll

هدير: خلاص انا معاكم وامرى للهيوميات فراشات و تماسيح هايدى نت Sad_1

زوزة: وانا هعصر دماغى لحد ما اوصل لطريقة يتشحوروا بيهايوميات فراشات و تماسيح هايدى نت Icon30

ميمى: هههههههههههههههههههههههه ايوه ايوه انا عايزة اشحورهميوميات فراشات و تماسيح هايدى نت Flex

نور: اشطه كده احنا نستنى للاجتماع الجاى تكون لولو موجودة متفقين يا فراشاتيوميات فراشات و تماسيح هايدى نت Msn-wink

الكل فى صوت واحد متفقييييييييييييييييييييييييينيوميات فراشات و تماسيح هايدى نت Icon30

بس كده خلصت الحلقة الاولى يا رب يكون عجبكميوميات فراشات و تماسيح هايدى نت Shiny01
https://musiclovers.yoo7.com

يوميات فراشات و تماسيح هايدى نت
صفحة 1 من اصل 1